FAQ

Wat neem ik mee naar mijn eerste les?

  • Alles is in de studio aanwezig. Uiteraard kun je ook zelf je yogamat meenemen als je dat wilt. Qua kleding kun je denken aan sportkleding, of kleding waarin je makkelijk kunt bewegen.

Ik ben een beginner, aan welke lessen mag ik dan meedoen?

  • We hebben heel veel ervaring met ‘beginners’. Elke dag beginnen er mensen met yoga en de meeste lessen zijn geschikt voor beginners, behalve wanneer anders staat aangegeven. Het is vooral belangrijk om te kiezen welke les bij je past. Wil je bijvoorbeeld een meer fysiek inspannende les of juist wat minder fysiek?

Ik wil beginnen, maar welke les moet ik kiezen?

  • Dit is per persoon verschillend. Er zijn actieve lessen, zoals Ashtanga Yoga of Power Yoga en meer rustige lessen zoals Restorative Yoga. Sommige mensen zoeken een les die wat actiever is, of ontspannen beter door fysiek actief bezig te zijn, terwijl anderen juist beter ontspannen door rust etc.. Deze vraag is daarom niet te beantwoorden voor ons. Als je een persoonlijker advies wilt, kun je een email sturen met daarin een uitleg van je wensen. Onze kortlopende abonnementen en rittenkaarten zijn tevens geschikt om eerst verschillende lessen uit te proberen en zelf te ervaren wat goed bij je past.

Als ik een les mis, kan ik die dan inhalen?

  • Bij een maandelijks abonnement ontvang je de lessen per maand. Dit betekent dat je de lessen flexibel kunt inzetten zolang je binnen de maand blijft.

Hoe kan ik deelnemen aan een les?

  • Je kunt een les kiezen van één van de locaties en daarna kun je kiezen hoe je wilt betalen. Dit gaat allemaal automatisch. Je kunt ook vooraf een les of abonnement kopen en daarna gelijk les(sen) reserveren.

Hoe kan ik een les cadeau doen?

  • Via het lesrooster van je studio kun je een voucher kopen die je cadeau kunt doen en kunt voorzien van een persoonlijke boodschap.

 

 

 

 

Welk abonnement past het beste bij me?

  • Dat is afhankelijk van je eigen wensen. Indien je vaker dan 2 x per maand wilt deelnemen aan een les, is een abonnement veruit het voordeligst. De abonnementen zijn kortlopend en zijn maandelijks op te zeggen, waardoor je altijd snel kunt stoppen indien je dat wenst. Alle abonnementen geven tevens recht op het bekijken van de online video’s en online livelessen.

Wat is de opzegtermijn van jullie abonnementen?

  • Onze abonnementen lopen per maand en ook de opzegtermijn is één maand. Je zit dus niet vast aan een doorlopend abonnement dat lang doorloopt.

Kan ik mijn abonnement pauzeren?

  • Elk abonnement is minimaal één maal per jaar te pauzeren. Stuur ons een email om dit voor je te regelen. Het kan zijn dat er in de periode dat je pauzeert wel een keer wordt afgeschreven, omdat de afschrijving al in het systeem is ‘aangemaakt’. Uiteraard wordt dat allemaal verrekenend, zodat je uiteindelijk niks betaald voor de gepauzeerde periode.

Kan ik mijn abonnement omzetten?

  • Het omzetten van het abonnement is mogelijk door ons een email te sturen.

Hoe kan ik opzeggen?

  • Dit kan via je account of door ons een email te sturen.

Wanneer vindt de afschrijving plaats?

  • Er wordt afgeschreven op de 1e van de maand en dit is een aantal dagen later zichtbaar. Een uitzondering hierbij is de eerste afschrijving: De eerste afschrijving is afhankelijk van wanneer je het abonnement start en bestaat uit een deelbetaling voor het resterende deel van die maand.

Hoe kan ik betalen?

  • Abonnementen lopen per automatische afschrijving. Losse lessen en rittenkaarten kunnen worden betaald via bijvoorbeeld Ideal of Creditkaart.

Wanneer wordt het maandelijkse bedrag afgeschreven?

  • Er wordt afgeschreven op de 1e van de maand en dit is een aantal dagen later zichtbaar. Een uitzondering hierbij is de eerste afschrijving: De eerste afschrijving is afhankelijk van wanneer je het abonnement start en bestaat uit een deelbetaling voor het resterende deel van die maand.

Wat doe ik als er onterecht een bedrag wordt afgeschreven?

  • Neem alsjeblieft even contact met ons op en we zoeken het zo snel mogelijk uit voor je. Indien je storneert zorgt dit voor extra kosten voor ons en indien de stornering niet terecht is, kunnen hier kosten voor worden doorberekend en dit is makkelijk te voorkomen door even contact met ons op te nemen via; info@yogapoint.nl

 

 

 

Hoe kan ik jullie bereiken?

Email: info@yogapoint.nl

Gemiddeld antwoord binnen 24 uur (ma-vrij)

Telefoon: T. 030 – 2271617

Telefonisch bereikbaar tussen 16.30u en 18.00u (ma-vrij)

Whatsapp: